DIGITAL DESIGN

|

Espandinavia er et samlingspunkt for medlemmerne, hvor de kan holde sig orienteret, mødes og engagere sig gennem arrangementer og kulturelle tilbud arrangeret af foreningen og andre parter i regionen.

We wanted a website that would reflect the spirit of our association and of our countries, the country of birth and the host country.

Lupa has captured our idea perfectly. Our website is a combination of Danish elegance and sobriety and the warmth and passion for everything Spanish.

Espandinavia logo
Ana Belén Martin
Secretary of Espandinavia

Projektbeskrivelse

Espandinavia havde brug for at skabe et community-websted med en venlig og engagerende fornemmelse som et magasin / nyhedsformat. Hjemmesiden skal indeholde nyheder, anmeldelser, blogindlæg, sociale og kulturelle begivenheder, klubber, video, podcasts og interviews. Den skal være enkel og intuitiv at navigere rundt på og være tilgængelig på både spansk og dansk.

Tilgang

Hjemmesiden supplerer og styrker Espandinavias tilstedeværelse på de sociale medier som en overordnet markedsføringsstrategi.

Den fungerer også som online omdrejningspunkt for spanskrelaterede kulturelle begivenheder i den jyske region og som en kilde til information om forhold, der vedrører fællesskabet.

Design, udseende og udtryk

Hjemmesiden er designet, så den føles som et magasin, hvor farveskema, logo og billedsprog overfører en dynamik fra interaktionerne mellem de danske og spanske samfund som et centralt element i foreningen.

Hjemmesiden giver mulighed for bestilling af gratis og betalte billetter til den brede vifte af arrangementer, der tilbydes.

FUNKTIONER

  • Dynamisk genereret indhold
  • Håndtering af begivenheder og billetsalg
  • Responsivt design til desktop/tablet/smartphone
  • Social Media integration
  • Flere sprog

PRÆSTATION

  • Content Distribution Network [CDN]
  • Optimeret ydeevne
  • SEO-optimeret
  • Powered by Lupa hosting

Tak for din henvendelse!

Vi vender tilbage så hurtigt som muligt.